Zarządzenie dyrektora 2018-2019

Na podstawie § 5 ust. 1 Regulaminu organizacji konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa zachodniopomorskiego w roku szkolnym 2018/2019 zarządzam, co następuje

       Zarządzenie dyrektora

Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie

oraz

 Gimnazjum Nr 4 im. Kardynała Augusta Hlonda w Goleniowie

z dnia 04 października 2018 r.

 

Na podstawie § 5 ust. 1 Regulaminu organizacji konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa zachodniopomorskiego w roku szkolnym 2018/2019 zarządzam, co następuje:

 

I. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 15 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 21 Konkursu Języka Polskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Klaudia Wojda
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

II. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 15 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Matematycznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Sylwia Gerwatowska
  2. Członek – Olga Swirog

III. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 21 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Magdalena Jurczak
  2. Członek – Piotr Cudziło

IV. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Języka Niemieckiego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Aleksandra Smoter
  2. Członek – Sylwia Gerwatowska

V. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Chemicznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Kamila Czech
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

VI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Geograficznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Kamila Czech
  2. Członek – Anna Stańczak Mańkowska

VII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Fizycznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Małgorzata Grabowska – Rojek
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

VIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Historycznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

IX. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Biologicznego dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Magdalena Kłosowska
  2. Członek – Beata Kulka

X. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Wiedzy o Społeczeństwie dla uczniów SP 8 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

XI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 15 października 2018 r. o godzinie 10:00 

w sali 26 Konkursu Chemicznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Piotr Cudziło
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

XII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 15 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Języka Polskiego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Sylwia Gerwatowska
  2. Członek – Olga Swirog

XIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Magdalena Bielczuk
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

XIV. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 16 października 2018 r. o godzinie 13:00  

w sali 26 Konkursu Matematycznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Aleksandra Smoter
  2. Członek – Sylwia Gerwatowska

XV. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Geograficznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Kamila Czech
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

XVI. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 17 października 2018 r. o godzinie 13:00 

w sali 26 Konkursu Języka Niemieckiego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Kamila Czech
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

XVII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Fizycznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Małgorzata Grabowska – Rojek
  2. Członek – Remigiusz Podstawczuk

XVIII. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 18 października 2018 r. o godzinie 13:00 w sali 26 Konkursu Historycznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

XIX. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2018 r. o godzinie 10:00

w sali 26 Konkursu Biologicznego dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Magdalena Kłosowska
  2. Członek – Beata Kulka

XX. Powołuję komisję do przeprowadzenia w dniu 19 października 2018 r. o godzinie 13:00

w sali 26 Konkursu Wiedzy o Społeczeństwie  dla uczniów G 4 – w składzie:

  1. Przewodniczący – Joanna Cudziło
  2. Członek – Anna Stańczak – Mańkowska

 

XXI. Na rozwiązanie zadań konkursowych, po odliczeniu czynności organizacyjnych, uczniowie mają 60 minut.

XXII. Uczeń spóźniony (wejście do sali po ogłoszeniu przez przewodniczącego rozpoczęcia rozwiązywania testu) nie bierze udziału w konkursie.

XXIII. Zgłoszenia chętnych uczniów przyjmuje bezpośrednio przewodniczący przedmiotowej komisji konkursowej bądź nauczyciel uczący ucznia, który w przypadku przyjęcia zgłoszenia jest obowiązany przekazać zgłoszenie przewodniczącemu komisji jeszcze tego samego dnia.

XXIV. Przewodniczący każdej komisji na dwa dni przed danym konkursem przekazuje dyrektorowi szkoły listę uczniów, którzy wezmą w nim udział.

XXV. Arkusze testów etapu szkolnego konkursów przedmiotowych, na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum, nie mogą wykraczać poza podstawę programową danego przedmiotu.

XXVI. Kodem ucznia będzie jego numer PESEL. Uczeń winien mieć przy sobie numer PESEL. Testy niezakodowane prze ucznia numerem PESEL, zakodowane w inny sposób lub podpisane imieniem i nazwiskiem nie będą sprawdzane.

XXVII. Uczeń biorący udział w konkursie winien mieć przy sobie legitymację szkolną.

XXVIII. Komisja dokonuje sprawdzenia i oceny punktowej prac uczniów wg klucza odpowiedzi w terminie dwóch dni od dnia przeprowadzenia konkursu. Każda praca  powinna być czytelnie podpisana przez sprawdzającego – członka Szkolnej Komisji Konkursowej.

XXIX. Szkolna komisja konkursowa sporządza protokół (w wersji elektronicznej i papierowej) z etapu szkolnego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 23 (bez używania skrótów w żadnym z wierszy) do Regulaminu i niezwłocznie przekazuje dyrektorowi szkoły.

XXX. Do etapu rejonowego zostaną zakwalifikowani uczniowie, którzy uzyskali nie mniej niż 80% punktów możliwych do zdobycia. W przypadku nieosiągnięcia przez uczniów danej szkoły wymaganej punktacji, do etapu rejonowego przechodzi 2 uczestników z najwyższymi wynikami (jednak wynik nie może być niższy niż 30%). W przypadku osiągnięcia 80% punktów możliwych do zdobycia tylko przez jednego ucznia, do etapu rejonowego zostaje zakwalifikowany dodatkowo jeszcze jeden uczeń, który uzyskał najwyższą punktację spośród osób niezakwalifikowanych (jednak wynik nie może być niższy niż 30% ).

XXXI. Wszyscy członkowie Szkolnej Komisji Konkursowej do dnia konkursu winni podpisać i złożyć u dyrektora szkoły oświadczenie o tajemnicy i bezstronności, które stanowi załącznik nr 22 do Regulaminu.

XXXII. Zobowiązuję wychowawców do niezwłocznego poinformowania uczniów o terminach eliminacji szkolnych oraz o przysługujących im prawach wynikających z Regulaminu opublikowanego na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Szczecinie.

 

Harmonogram podaje się do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie na stronie internetowej szkoły, wywieszenie na tablicy ogłoszeń dla uczniów i w pokoju nauczycielskim.

 

 

Goleniów, 04 października 2018 r.                                dyr. Remigiusz Podstawczuk