Scenariusz uroczystości szkolnej Dzień Tapas.

I. Data imprezy- 18.01.2019 r.
II. Miejsce imprezy – sala gimnastyczna
III. Osoby przygotowujące Tapas – uczniowie klas IV-V SP

-          8.00 - 9.30 – uczniowie przygotowują Tapas w wyznaczonych zgodnie z planem lekcji salach, pod opieka nauczycieli prowadzących lekcje; zmiana sal na te dwie godziny lekcyjne dotyczy klasy IVB( VIA), IV C( z klasą VIB),
-          9.30 - 9.45  - zagospodarowanie stoisk przygotowanych w sali gimnastycznej, dla każdej klasy przygotowane są 2 stoły i 3 krzesła, uczniowie dekorują swoje stoiska i rozstawiają przygotowane Tapas, przy stoisku pozostają 3 osoby do sprzedaży ( wyznaczone przez wychowawcę klasy 3 osoby, które zmieniają się co lekcję) pozostali uczniowie wracają do klas w celu posprzątania  klas i przygotowania do lekcji.
 IV.                10.00 rozpoczynamy sprzedaż Tapas. Zapraszamy do zakupu:
                  10: 00- oddział przedszkolny
                  10:15- klasy I
                  10:30- klasy II
                  10:45- klasy IIIA i IIIB SP
                  11:00- klasa IVA
                  11:15- klasy IVB i IVC
                  11:30- klasy V
                  11:45- klasy VI
                  12:00- klasy VII
                  12:15- klasy VIII
                  12:30- klasy III Gim
                  12:45- klasy I LO
 
           W przerwach międzylekcyjnych zapraszamy wszystkich uczniów, nauczycieli oraz pracowników szkoły do zakupu pysznych tapas. Podczas degustacji  hiszpańską atmosferę imprezy podgrzeje Szkolny Koncert Karaoke w języku hiszpańskim.
VIII.       13.00 – Podliczamy zebrane pieniądze. Wyznaczony przedstawiciel klasy w obecności wychowawcy klasy przekazuje zebrane fundusze do Dyrektora Szkoły, tam komisyjnie zostają podliczone zebrane pieniądze ze wszystkich klas IV-V SP. Środki zebrane podczas Dnia Tapas zostają przekazane:
 300 zł - dla klasy, która zebrała najwięcej pieniędzy podczas sprzedaży Tapas
Pozostała suma zebrana wśród wszystkich klas IV-V - dla  Fundacji na Rzecz Pomocy, Edukacji i Rozwoju Dzieci
IX.          13.30 – ogłoszenie wyników, zakończenie imprezy.
                                             Koordynator: Marta Osińska